Breedendam

10 december 2018 | Motorboot

Motorboot.com - Breedendam MTB Fourzero Wheelhouse

Ode aan de torpedoboot -

Het is een hele mond vol, de typeaanduiding van het nieuwe motorjacht waarmee Breedendam zich  na jaren van afweziheid opnieuw op de kaart zet. 'MTB' staat voor Motor Torpedo Boat: de Brits oorlogvaartuig uit de jaren '20 van de vorige eeuw. Deze rankgelijnde, snelle boot vormde de inspiratiebron voor het ontwerp.

10 december 2018 | Inhalt Yachting

Inhalt Yachting - Breedendam MTB Fourzero Wheelhouse

Breedendam - Erster retro-klassiker MTB Fourzero Wheelhouse

10 december 2018 | Skipper

Skipper - Breedendam MTB Fourzero Wheelhouse

2017

Elite klasse - Die Breedendam MTB Fourzero Wheelhouse verkörpert niederländische Bootsbaukunst der besonderen Art. Der stilistisch unverwechselbare 40-Footer wird aus hochwerigemAluminium gefertigt und beschleunigt mit 870 PS im Bauch auf mehr als 30 Knoten. SKIPPER bootshandel testete die Baunummer 1.

Over MariTeam Yachting

MariTeam Yachting is een fullservice watersportbedrijf in Noord-Nederland, dat zich met name richt op de verkoop en bemiddeling van luxe motorjachten, specifiek van de merken Grand Banks, Palm Beach, Selene en Breedendam.

MariTeam Yachting biedt het complete pakket aan diensten en ondersteuning op het gebied van jachtmanagement en neemt u alle werkzaamheden en al het regelwerk vertrouwd en vakkundig uit handen.