Grand Banks

26 maart 2019 | Power & Motoryacht

Power & Motoryacht - Grand Banks 60 Redefining a Legacy

August 2017

Whole new world - Grand Banks redefines gold-plated boatbuilding with an innovative 60-foot beauty that's as singularly fast and fashionable as she is efficient at displacement speeds.

17 december 2018 | Boat International

Boat International Online - Eastbay 44

November 2011

Family guise: Inside the Grand Banks Eastbay 44

17 december 2018 | Boat International

UK Boat International - Grand Banks 60 Skylounge / Palm Beach GT50 Express

November 2018

Fort Lauderdale International Boat Show

17 december 2018 | Wave magazin

Wave Germany - Grand Banks 60 Skylounge

Herbst 2018

Bei den klassischen Trawlern steht der Name "Grand Banks" quasi als Gattungsbezelchung. Wer Immer sich auf die grosse Reise ins Abenteuer aufmachte, setzte mit Grand Banks auf einen sicheren Wert. Aber legendäre Marken zeichnen sich auch dadurch aus, dass sie sich selbst neu erfinden können. Grosser Kurswechsel ist angesagt...

17 december 2018 | Trade a Boat

Trade a Boat - Skylounge by design

October 2018

The new Grand banks 60 Skylounge is set to debut at the 2018 Fort Lauderdale Internations Boat Show.

Over MariTeam Yachting

MariTeam Yachting is een fullservice watersportbedrijf in Noord-Nederland, dat zich met name richt op de verkoop en bemiddeling van luxe motorjachten, specifiek van de merken Grand Banks, Palm Beach, Selene en Breedendam.

MariTeam Yachting biedt het complete pakket aan diensten en ondersteuning op het gebied van jachtmanagement en neemt u alle werkzaamheden en al het regelwerk vertrouwd en vakkundig uit handen.